درباره لوازم برقی اشپزخانه

بهترین برند لوازم خانگی در جهان،معرفی بهترین مارک های لوازم خانگی،کیفیت لوازم خانگی دلمونتی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی

درباره لوازم برقی اشپزخانه

بهترین برند لوازم خانگی در جهان،معرفی بهترین مارک های لوازم خانگی،کیفیت لوازم خانگی دلمونتی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

4f/ss (326)

نام استاد :

جناب آقای ساروخانی

نام محققان :

قارایی – حسنی

دانشگاه جامع علمی و کاربردی

پائیز 1385

آموزش MICROSOFT WORD

مقدمه :

برنامه Word متداولترین برنامه واژه پرداز موجود به شمار می آید . هدف اصلی برنامه این است که در تایپ و قالب بندی متنها مفید واقع شود . اما ویژگیهای قدرتمند دیگری نیز دارد که امکان ایجاد جدولهای مختلف – کار با تصویرهای گرافیکی – طراحی صفحه وب و بسیاری از قابلیتهای دیگر را برایتان فراهم کرده است . برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی مقدماتی با محیط Windows داشته باشند . جهت نصب و اجرای نرم افزارهای Office که Word نیز شامل آن می شود ، نیاز به سیستمی با مشخصات ذیل می باشد :

* حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233

* 16 مگابایت Ram

* حدود 600 مگا بایت فضای آزاد

 

اصول کار با WORD

* اجرای Microsoft Word و آغاز کار با آن :

نرم افزار Word تحت سیستم عامل windows 98-2000-XP کار می کند. برای شروع از منوی Start‏ ، زیر منوی Programs و سپس گزینه Microsoft Word را انتخاب می کنیم.

 

* آشنایی با محیط کار و اجزای آن : *

 

دکمه Close یا بستن پنجره : جهـت بستن یک پنجره باز باید از این دکمه استفاده نمود ( البته از کلید ترکیبی ALT+F4 نیز میتوان استفاده کرد ). باید توجه داشت برای بستن هر پرونده میتوانید از منوی File زیر منوی Exit را نیز انتخاب نمائید.

 دکمه Maximize یا حداکثر سازی : برای اینکه بتوان پنجره را به حداکثر اندازه خود رساند میتوان از این دکمه استفاده نمود.

 دکمه Restore : پس از اینکه پنجره به حداکثر اندازه خود رسید برای تبدیل به اندازه قبلی خود از این دکمه استفاده می شود.

 دکمه Minimize یا حداقل سازی : با کلیک کردن بر روی این دکمه میتوان یک پنجره حداکثر شده و یا معمولی را حداقل نمود با انجام این عمل پنجره به حداقل خود می رسد و روی Task bar قرار می گیرد. توجه داشته باشید که پنجره ای که حداقل شده است بسته نشده و هنوز در حافظه مستقر است.

 نوار عنوان یا Title Bar : نواری که اسم پنجره روی آن قرار دارد نوار عنوان نامیده میشود از نوار عنوان میتوان برای حداکثر سازی و یا بازگردانی پنجره به حالت " وضعیت قبلی " استفاده نمود برای این کار کافی است روی نوار عنوان دبل کلیک نمائید .

 دکمه Control Bottom یا کنترل : این دکمه در سمت چپ صفحه مانیتور قرار دارد.با دکمه کنترل میتوان تمام عملیاتی که توضیح داده شد را انجام داد برای باز کردن دکمه کنترل کافی است روی دکمه آن کلیک کرد. عمل دیگر دکمه کنترل بستن پنجره است برای این کار باید روی نشانه دکمه کنترل دبل کلیک کرد.

 Move : برای جابجایی پنجره میتوان از این گزینه استفاده کرد . برای اینکه این گزینه فعال شود باید روی نوار عنوان دبل کلیک نمود .

 Menu Bar یا نوار منو : هر یک از منوها با توجه به نام خود، عملکردی خاص دارند. پس از باز شدن منو زیر منوها را مشاهده خواهید کرد که هر زیر منو به معنای یک فرمان می باشد .

 Toolbars یا نوار ابزار : نوارهای ابزار کلیدهای دسترسی سریعتر به زیر منوها می باشند. در اصل گزینه ها و فرمان های موجود در زیر منوها ، در نوارهای ابزار نیز موجودند و کار را جهت دسترسی سریعتر به زیر منوها آسان می کنند .

روشهای مختلف برای ظاهر کردن نوار ابزار :

الف ) انتخاب زیر منوی Toolbars از منوی View

ب ) کلیک راست بر روی Menu bar

 برای محو کردن نوار ابزارها میتوان روی آنها کلیک راست کرده و زمانی که فهرست نوارهای ابزار ظاهر گردید ، آنها را از حالت فعال در آورید بدین صورت شما نوار ابزارها را در روی صفحه نخواهید داشت .

 Ruler یا خط کش : خط کش یکی دیگر از ابزارهای کارآمد در برنامه Word میباشد. این خط کش بسیار دقیق بوده و با آنچه که شما روی کاغذ اندازه میگیرید برابر است . خط کش برای تنظیم حاشیه ها و تورفتگی ابتدای پاراگرافها استفاده میشود. برای ظاهر کردن خط کش از منوی View زیر منوی Ruler را انتخاب نمایید.

برای ظاهر کردن خط کش عمودی نیز میتوانید از منوی View پنجره را به حالت Page Layout برده و سپس از منوی Tools زیر منوی Options را انتخاب و از روی برگ نشان View گزینه Vertical Ruler را انتخاب نمائید. درصورتیکه بخواهید خط کش شما در سمت راست پنجره ظاهر شود مراحل بالا را تکرار و گزینه Right Ruler را انتخاب نمائید.

 

Scroll Bar یا نوارهای مرور : دکمه ها و نــوارهایی هستند که توسط آنها میتوان صفحه را جابجا نمود . این دکمه ها بطور افقی برای جابجایی به چپ و راست و بطور عمودی برای بالا و پائین طراحی شده اند. بجای استفاده از دکمه های مرور که با هر بار فشردن آنها کمی صفحه جابجا می شود میتوان از نوارهای مرور نیز استفاده کرد.

برای جابجایی باید روی این نوارها قرار گرفته و بـــا ماوس نوار را جابجا نمود. در صورتیکه سند شما دارای چند صفحه باشد میتواند نشان دهنده شمارش صفحه نیز باشد نوارهای مرور برای این کار باید اشاره گر ماوس را روی نـــوار برده و بر روی آن کلیک کنید تا شماره صفحه به نمایش در آید. برای ظاهر کردن Scroll bar عمودی و افقی و انتقال آن به سمت چپ پنجره، باید پنجره را از منوی View به حالت Page layout برده سپس از منوی Tools و زیر منوی options در برگ نشان View گزینه های Vertical Scroll bar, Horizontal Scroll bar و Left Scroll bar را انتخاب نمود.

 

Next Page, Previous Page یا صفحه قبل و بعد : برای آنکه یک صفحه به بالا یا پائین برود باید از این علامت استفاده کرد.

 

محیط تایپ : این محیط اصلی ترین قسمت برنامه است. این قسمت محل تایپ ، حروف چینی و صفحه آرایی شماست . تمام عملیاتی که باید در مورد کارتان انجام دهید در این محل خواهد بود .

 

مکان نما : محل حرف بعدی را که تایپ خواهد شدء نشان میدهد.

 Right Click یا کلیک راست : قرار دادن اشاره گر بر روی موضوعی خاص و کلیک دکمه سمت راست ماوس با این عمل منوی میانبری ظاهر میشود که کاربر میتواند از آن فرمانی را انتخاب نماید.

 Screen Tips یا نکته ابزار : کافیست با ماوس روی یکی از کلید ها قرار بگیرید و کمی مکث کنید خواهید دید یک جعبه متن کوچک به نام نکته ابزار باز خواهد شد و نام آن کلید را نشان خواهد داد.

 Status Bar یا نوار وضعیت : این نوار پائین ترین قسمت پنجره می باشد که به شما اطلاعاتی در مورد شماره صفحه ، قسمت ، کل صفحه ، فاصله از بالای صفحه، خط روی صفحه ، وضعیت کاراکتر و… می دهد توسط این سطر یا نوار شما میتوانید موقعیت خود را بیابید که اکنون در کدام صفحه و کدام سطر قرار گیرد. برای ظاهر کردن این نوار بر روی پنجره باید پنجره را از منوی View به حالت Page layout برده و سپس از منوی Tools و زیر منوی Options در برگ نشان View گزینه Status Bar را انتخاب کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۷
posstap posstap

4f/ss (5)

تشکر و قدردانی

سپاس خدای را که به من توفیق داد درجه کارشناسی را با موفقیت به اتمام برسانم و تشکر می کنم از استاد راهنما جناب آقای دکتر بحرینیان که با راهنمائیهای خود مرا در انجام این پژوهش یاری رساندند.

تقدیم به

پدر و مادر عزیزم

گواهـی انجـام پـژوهـش

گواهی می شود :

این پایان نامه با موضوع ( بررسی رابطه برخی از ویژگیهای اقتصادی و اجتماعی با افت تحصیلی ) توسط خانم آمنه نصیری انجام و برای کسب درجه کارشناسی علوم تربیتی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و با نمره ………….. پذیرفته شد .

استاد راهنما:

چکیده پژوهش

با توجه به این که چرخ های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در آینده نزدیک به دوش نسل دانش آموز امروز می باشد بنابراین باید توجه خاصی به آنها و مسائل و مشکلات آنها مبذول داشت نگارنده با در نظر گرفتن ضرورت توجه به این امر مسئله پایگاه اقتصادی و اجتماعی والدین و تاثیر آن را بر افت تحصیلی – علمی فرزندان بعنوان موضوع تحقیقی خود برگزید و ضمن ارائه تعریف دقیق مفاهیمی چون پایگاه اقتصادی – اجتماعی وافت تحصیلی _ علمی رابطه پایگاه اقتصادی – اجتماعی والدین و فعالیتهای عملی – تحصیلی فرزندان آنها دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم راهنمایی ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در سال تحصیلی 87-1386 را بعنوان یک مسئله تحقیقی و هدف تحقیقی درنظر گرفته است .

در این تحقیق ، محقق تاثیر متغیر مستقل پایگاه اقتصادی- اجتماعی والدین که با متغیر های شغل – درآمد تحصیلات والدین بارز شده است را بر متغیر های وابسته افت تحصیلی و عملی فرزندان که با متغیر های میزان فعال بودن دانش آموز در کلاس شکست در فعالیتهای فوق برنامه و میانگین درسی و معدل مشخص شده مورد بررسی قرار گرفته است. نگارنده پس از مطرح کردن دیدگاهها و تئوریهای مربوط و مرور تحقیقات پیشین وجه تمایز تحقیقات پیشین با تحقیق حاضر را که علاوه بر پایگاه اقتصادی اجتماعی بود و فعالیتهای فرهنگی و گروهی اجتماعی و جانبی فرزندان آنها در مدرسه می باشد نیز معین نموده است .

فهرست مطالب

عنوان

چکیده پژوهش

فصل اول – طرح تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………………………….2

بیان مسئله…………………………………………………………………………………………….4

اهمیت و ضرورت پژوهش ………………………………………………………………….7

اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………….9

تاریخچه موضوع ……………………………………………………………………………….11

فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………16

متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………..16

تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش ……………………………………….18

فصل دوم : ادبیات وپیشینه

مقدمه …………………………………………………………………………………………………..21

اهمیت خانواده ……………………………………………………………………………………..24

دیدگاه برخی از دانشمندان در مورد خانواده و اهمیت آن ……………………..28

خانواده از نظر اسلام…………………………………………………………………………….30

خانواده و تائید آن در تربیت و موفقیت تحصیلی آنان…………………………..31

موقعیت کودک در خانه………………………………………………………………………….32

جو عاطفی خانواده ……………………………………………………………………………….35

وضعیت اجتماعی – فرهنگی – اقتصادی خانواده………………………………….37

فقدان والد یا والدین ………………………………………………………………………………40

کودکان با مادران شاغل ……………………………………………………………………….42

تحصیلات والدین ………………………………………………………………………………….44

تحقیقات انجام گرفته در خارج ………………………………………………………………47

تحقیقات انجام گرفته در داخل ………………………………………………………………49

علل افت تحصیلی ………………………………………………………………………………….51

اندازه خانواده ………………………………………………………………………………………53

تحصیل ………………………………………………………………………………………………..54

عوامل موثر در افت تحصیلی از نظر خود دانش آموز……………………………55

راههای مقابله با افت تحصیلی………………………………………………………………..57

اقدام های سازمانی ……………………………………………………………………………….59

اقدام های انگیزشی و مادی …………………………………………………………………..60

اقدام های غیر رسمی ……………………………………………………………………………61

افت تحصیلی در غرب و شیوه های مبارزه با آن ………………………………….62

افت تحصیلی و عوامل درون مدرسه …………………………………………………….64

روش های توجیهی و جبرانی مقابله با افت تحصیلی ……………………………..64

روش های تغییر و تحول بنیادی در مدرسه ………………………………………….67

فصل سوم :

روش پژوهش ………………………………………………………………………………………71

جامعه آماری ………………………………………………………………………………………..72

نمونه آماری …………………………………………………………………………………………72

ابزار اندازه گیری ………………………………………………………………………………….73

فصل چهارم :

مقدمه …………………………………………………………………………………………………..75

تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………………………..77

فصل پنجم :

نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری از یافته های تحقیق ……………………………………………………………97

محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………99

ضمائم ………………………………………………………………………………………………..102



قیمت: 100 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۲۱
posstap posstap